2014. március 26., szerda

Teszt | Bourjois Happy Light korrektor




Ma elértem a kis tégely alját, így azt hiszem itt az ideje, hogy írjak a Bourjois egyik újdonságáróláról, a Happy Light korrektorról. A Bourjois Happy Light családja több tagból is áll: természetesen egy alapozóból, két primerből és egy erősen fedő korrektorból. Itthon sajnos csak az utóbbi jelent meg.

A Happy Light korrektor erős fedést ígér, maszk hatás nélkül. Kiegyenlíti és nyugtatja a bőrt. Használatával a bőr ragyogó, a tekintet kipihent lesz. A szem alatti sötét karikákra és a bőrhibákra is használható.

A korrektor egy kis kerek dobozban kapott helyet. A doboz nagyon jól záródik, gond nélkül magunkkal vihetjük a neszesszerünkben, ráadásul egy egészen nagy tükör is található benne. Amellett hogy praktikus, szerintem nagyon szép is. Olyan a csillogó betűkkel, és a ki mosollyal a tetején mint egy ékszerdobozka. Csak uyge korrektor van benne.:)
Itthon 2 árnyalatban kapható. Én a legvilágosabb, sárga tónusú 21 Ivoire (Ivory) árnyalatot vásároltam meg. Az illatát én kifejezetten szeretem, klasszikus "púderes-rózsás-régies" Bourjois. Az állaga nagyon krémes, könnyen eldolgozható a bőrön. Mivel egy erős fedésű, elég sűrű korrektorról van szó, lassanként, egyszerre keveset érdemes felvinni belőle és ezt alaposan "beledolgozni" a bőrbe. Én általában az ujjaimmal viszem fel, mer talán így lehet leginkább érezni a mennyiségeket, de természetesen ecsettel is jól használható. 



Én a szem alatti területen szeretem leginkább használni. Elfedi a fáradtság jeleit, egy kis fényt ad a bőrnek, így tényleg kipihent hatást kölcsönöz, ami ugye nagyon jól tud jönni azokon az álmos reggeleken. :) A krémes textúra miatt pedig mintha kicsit még hidratálna is, nekem elég száraz a bőröm a szemem alatt, de ezzel a korrektorral puhábbnak érzem a nap folyamán. A bőrhibákra, pattanásokra is használható, a fedése pont ideális lenne, viszont erre a célra én már soknak érzem a krémességét. 
A közel 2 hónapnyi használat alatt megszerettem ezt a korrektor, de továbbra is a Healthy Mix áll nálam az első helyen.


Azt hiszem a Happy Light korrektor a krémes textúrája miatt a száraz bőrűeknek lehet igazán ideális választás, de a szem alatti területre bármilyen bőrtípus mellett remekül működhet.




2 megjegyzés:

  1. Ez a legvilágosabb? :O Milyen kár, nekem még ennél is világosabb kéne, pedig nagyon szimpatikus :( Na majd nyáron :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de élőben világosabb kicsit mint a képeken. Érdemes megnézni egy üzletben is, nekem nagyon világos a bőröm és passzol hozzá. És eldolgozás után nagyon szépen beépül a bőrbe, illeszkedik a színéhez. Egy swatchot mindenképp megér! ;)

      Törlés

09 10